U uczniaU nauczycielaOnline
Dzień dobry! Nazywam się Mateusz, mam 29 lat i jestem absolwentem Politechniki Wrocławskiej. Nauczaniem matematyki zajmuję się zawodowo od 10 lat, w ciągu każdego roku szkolnego, jak i również wakacji, prowadziłem dziesiątki uczniów - zarówno działając prywatnie, jak i będąc nauczycielem w centrum edukacyjnym "Fuksówka". Udzielanie korepetycji nie jest dla mnie zajęciem dodatkowym - to moja praca.
Podczas wielu lat udzielania korepetycji z matematyki wypracowałem własne, indywidualne podejście do każdego ucznia. Mogą oni być przecież bardzo różni: małe dzieci czy dorosłe już nastolatki, mniej lub bardziej zdolni w nauce matematyki, otwarci bądź zamknięci na kontakt z nauczycielem. Przez lata praktyki zauważyłem gdzie leżą najczęściej niezrozumiałe dla uczniów elementy danych zagadnień oraz inne "pułapki", nad którymi szczególnie trzeba się zatrzymać i położyć na nie nacisk, by podopieczny dobrze zrozumiał dany temat. Udało mi się wypracować metody pozwalające w jak najprostszy sposób wyjaśnić skomplikowane dla uczniów zagadnienia. Staram się to robić w sposób jak najbardziej przystępny dla ucznia, zamieniając matematyczny żargon w zrozumiały język i prowadząc zajęcia w bezstresowej atmosferze partnerstwa, tak jakby lekcję prowadził starszy kolega, brat czy kuzyn.
Obecnie oferuję lekcje matematyki w miesiącach wakacyjnych - lipcu i sierpniu 2020. Cel nauki jest dowolny: przygotowanie do egzaminów komisyjnych, egzaminu maturalnego w sesji poprawkowej, przygotowanie do następnego roku szkolnego, utrzymanie ucznia w formie podczas wakaci czy rozszerzanie horyzontów ponad program nauki realizowany w szkole. Preferuję stałe spotkania z uczniem, w terminie zarezerwowanym tylko dla niego w ilości czasu i liczbie zajęć w tygodniu dostosowanych do potrzeb i możliwości klienta. Ze swojej strony oferuję materiały edukacyjne (zadania, kserówki, arkusze, książki), atrakcyjną stawkę godzinową 50zł/h, możliwość odbywania lekcji online oraz doświadczenie w tym aspekcie, bezstresową atmosferę, praktycznie całotygodniową dostępność od rana do wieczora, również w weekendy.
Mogę zagwarantować, że jeżeli uczeń regularnie uczęszcza na zajęcia, wykazuje na nich chęć do pracy i poświęca minimum czasu w domu, by samemu przećwiczyć w praktyce zagadnienia omówione na lekcji, to jesteśmy w stanie osiągnąć postawiony przed sobą wspólny cel. Chciałbym jednak podkreślić, że jeżeli celem jest zaliczenie egzaminu, np. komisyjnego dającego promocję do następnej klasy czy maturalnego, bardzo wskazane jest rozpoczęcie nauki jak najwcześniej. Regularne lekcje z większymi odstępami czasowymi w dłuższym okresie czasu zawsze dadzą lepszy efekt niż intensywna, codzienna nauka w ostatnich tygodniach przed egzaminem. Do tego dochodzi bardzo mała dostępność korepetytorów w ostatnich dniach przed tego typu egzaminami w wyniku dużej liczby uczniów.
Pod koniec każdego roku szkolnego i wakacji uczniowie, którzy rzetelnie chodzili na zajęcia ze mną, dziękują mi za osiągnięty wynik i przygotowanie do egzaminu maturalnego, egzaminu poprawkowego komisyjnego, promocję do następnej klasy czy wyższy stopień na świadectwie, a co najważniejsze, wreszcie ZROZUMIENIE matematyki. Większość z nich decyduje się na kontynuację współpracy w następnych latach i w ten sposób są uczniowie, których prowadzę od szkoły podstawowej aż do liceum. Myślę, że jest to najlepsza forma rekomendacji.
Pozdrawiam, Mateusz.
+48 501 497 887